Administratiekantoor Veendam | Belastingadvies Groningen

Administratiekantoor Veendam

Bent u op zoek naar een administratiekantoor? Veendam en omstreken komt massaal naar Belastingadvies Groningen! In minder dan een halfuur bent u bij ons op kantoor. Wilt u liever digitaal afspreken? Geen probleem dan bespreken we de zaken gewoon via een videobelverbinding.

Zoekt u een administratiekantoor die uw bedrijf in Veendam niet alleen ondersteund maar ook verder helpt? Laat dan uw gegevens bij ons achter. Op werkdagen nemen wij binnen 24 uur geheel vrijblijvend contact met u op.

Wij leveren altijd maatwerk aan onze klanten dus ook wanneer u slechts een deel van de administratie uit handen geeft dan kunnen wij u helpen. Neem vooral contact op zodat u kunnen helpen met uw administratie in Veendam!

Administratiekantoor Veendam: wat is de minimale administratie

Om de administratie goed op orde te hebben is het van belang dat er een aantal basisonderdelen altijd goed geregeld zijn. Als u voor ons kiest als uw administratiekantoor in Veendam dan zorgen wij dat de volgende zaken administratief in ieder geval op orde zijn:

  • Bankafschriften en giroafschriften
  • Inkoopboek en verkoopboek
  • Kassa administratie en kassabonnen
  • Ontvangen facturen en verzonden facturen
  • Bestellingen en offertes
  • Kilometeradministratie van de zakelijk gereden afstanden
  • Zakelijk emailverkeer
  • Uw zakelijke agenda

Al deze onderdelen zijn ook door de wet verplicht om op orde te hebben. Doordat wij deze onderdelen voor u regelen weet u zeker dat u er op een later moment nooit problemen mee krijgt bij de belastingdienst.

Welke zaken regelt een administratiekantoor voor uw bedrijf in Veendam

Als u kiest voor een administratiekantoor in Veendam dan zijn de bovenstaande punten het minste wat geregeld moeten worden. De wet verplicht bedrijven om alle schriftelijke afspraken en contracten te bewaren. Ook wordt u verplicht alle correspondentie, softwarebestanden, zakelijke agenda en databasebestanden te documenteren.

Echter is het bij ons ook mogelijk om nog meer zaken te ordenen. Wanneer we er samen voor zorgen dat uw zakelijke agenda goed gedocumenteerd wordt kunnen we ook voor extra voordelen zorgen. We kunnen dan voordelen aanvragen bij de belastingdienst, mits u voldoet aan de urennorm.

Wanneer u voldoet aan die norm kunnen wij voor u mogelijk zelfstandigenaftrek, startersaftrek en de kleineondernemersregeling (KOR) voor u aanvragen.

Maakt u geen zorgen meer over uw administratie in Veendam

Wij vinden het belangrijk dat wij u volledig ontzorgen wanneer u ervoor kiest om ons uw administratie in Veendam te laten doen. Daarom willen wij u een maatwerkpakket aanbieden die zo compleet is als u zelf graag wilt. Daarom bieden wij u de volgende opties:

  • Financiële administratie
  • Btw-administratie
  • Debiteurenadministratie
  • Kilometeradministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Salarisadministratie
  • Agenda
  • Kasadministratie

Doordat deze administratie allemaal gestructureerd en inzichtelijk is kunt u ook beter beslissingen voor de toekomst maken. Deze data kunt u gebruiken om toekomstige keuzes wel of niet te maken. Investeren, door ontwikkelen maar ook uzelf in inkomsten uitbetalen kunt u beter verantwoorden wanneer het onderschreven wordt door data.

De administratie uit handen geven? Belastingadvies Groningen!

Wij snappen dat de kosten van een administratiekantoor in Veendam een reden kunnen zijn om het zelf te doen. Toch leert de ervaring ons dat het vaak goedkoper is om de administratie uit handen te geven.

Doordat wij het doen kunnen we voorkomen dat er mogelijke fouten worden gemaakt bij de boekhouding of dat er bepaalde toeslagen niet worden aangevraagd voorkomt u onnodige kosten. Daarnaast is uw tijd natuurlijk ook niet gratis dus kost de administratie altijd geld.

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen als administratiekantoor? Veendam regelt zijn administratie bij Belastingadvies Groningen!

Hulp bij uw administratie in Veendam?

The form contains errors