Hulp bij
Boekhouding BV
De boekhouding van uw BV uitbesteden aan een ervaren en professioneel boekhoudkantoor? Goed idee! Belastingadvies Groningen neemt graag de administratie uit uw handen. Wij hebben alle kennis in huis. Vraag vrijblijvend een offerte aan en kom langs bij ons op kantoor. Wij zorgen dat de boekhouding van uw BV helemaal op orde is!
De voordelen van het uitbesteden van de inkomstenbelasting:
- Bespaar aanzienlijk veel tijd
- Verlaag risico's met belastingadvies
- Optimaliseer aftrekposten tot wel 30%
- Voorkom fouten in de administratie
- Duidelijk inzicht in jouw financiële administratie
Waarom jij moet kiezen voor Belastingadvies Groningen
Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,0
We zijn inmiddels meer dan 10 jaar actief
Wij bieden je een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek
We hebben al meer dan 2.000 tevreden klanten
Waarom de boekhouding van uw BV uitbesteden?
U herkent het vast: het bijhouden van de boekhouding van een BV neemt veel tijd in beslag. Daarom kiezen veel ondernemers er voor om deze administratie uit te besteden. Door Belastingadvies Groningen uw boekhouding te laten doen, bespaart u veel tijd. Deze tijd kunt u weer steken in andere belangrijke werkzaamheden!
Als u de administratie aan ons overlaat, ervaart u meer voordelen:
- U bent gegarandeerd dat de boekhouding correct wordt bijgehouden;
- U krijgt een duidelijk overzicht van de financiële situatie van uw BV;
- Wij zijn te allen tijde volledig op de hoogte van alle regelingen en aftrekposten. Zo komt u niet voor verrassingen te staan;
- U betaalt nooit meer te veel belasting.
Belastingadvies Groningen verzorgt hiernaast ook de boekhouding voor particulieren, ZZP’ers en startende ondernemers.
Tarieven voor een bv
Hoeveel facturen stuur en ontvang je maandelijks?
Basis
Pakket 1-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Uitgebreid
Pakket 2-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Eindeloos
Pakket 3-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Basis
Pakket 1-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Uitgebreid
Pakket 2-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Eindeloos
Pakket 3-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Basis
Pakket 1-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Uitgebreid
Pakket 2-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Eindeloos
Pakket 3-
Jaarrekening
-
Aangifte inkomstenbelasting
-
Zakelijk belastingadvies
-
Btw kwartaalaangiften
-
Administratie
-
Verwerken bonnen en facturen
Wij adviseren je over de bedrijfsgroei, beheren de administratie en controleren de jaarrekening. Heb je vragen over de verschillende pakketten? Neem dan contact met ons op!
Meer informatie
Boekhoudkundige verplichtingen van een BV
Een besloten vennootschap is een rechtspersoon. Dit houdt in dat het bijhouden van de administratie verplicht is. Hier volgen een aantal boekhoudkundige verplichtingen van een BV:
- Balans. Dit is simpelweg een overzicht van de bezittingen en schulden van uw BV. Op een balans moeten de bezittingen en schulden onder de streep gelijk aan elkaar zijn.
- Jaarrekening. Deze rekening geeft een duidelijk beeld van de financiële situatie van uw BV in het afgelopen jaar. Het wordt ook wel een jaarverslag genoemd.
- Winst- en verliesrekening. Dit is naast de balans een onderdeel van een jaarrekening. Het geeft aan of uw BV in een bepaalde periode winst of verlies heeft gemaakt.
Verder moet voor uw BV aangifte vennootschapsbelasting doen. Dit is een belasting over de winst. Hiernaast krijgt u te maken met eigen vermogen. Dit bestaat bij een BV voornamelijk uit de reserves en het geplaatste aandelenkapitaal. Dit moet u allemaal terug kunnen vinden in de boekhouding. Kortom: de boekhouding van een BV is best ingewikkeld. Waar uw BV allemaal aan moet voldoen hangt af van hoe ingewikkeld het bedrijf zelf is.
Wanneer moet de boekhouding gecontroleerd worden?
Het komt voor dat de boekhouding moet worden goedgekeurd door een officieel erkende accountant. De hieruit volgende accountantsverklaring toont aan dat de jaarrekening van uw BV voldoet aan de wettelijke voorschriften. U kunt er voor kiezen om de jaarrekening van uw bv ook aan ons uit te besteden.
De administratie laten controleren is echter alleen verplicht als uw BV voldoet aan twee of meer van de volgende eisen:
- Uw BV heeft meer dan 50 medewerkers in dienst;
- Uw BV heeft een omzet van meer dan €12 miljoen;
- Uw BV heeft een balanstotaal van meer dan €6 miljoen.
Is dit het geval? Dan is een verklaring van een accountant verplicht. Door de administratie uit te besteden aan Belastingadvies Groningen weet u zeker dat de jaarrekening, balans en winst- en verliesrekening volledig op orde zijn.
Boekhouding BV uitbesteden aan dé boekhouder van Groningen
Vindt u dat de boekhouding van uw BV te veel tijd en energie kost? Besteed het dan uit. Ook als u er weinig verstand van hebt. Belastingadvies Groningen is dé boekhouder voor BV’s in Groningen en omstreken.
Laat de administratie doen door dé boekhouder van Groningen. Zo heeft u tijd voor zaken die u écht belangrijk vindt! Besteed vandaag nog de boekhouding van uw BV aan ons uit.
Plan nu een kennismakingsgesprek
Wij staan altijd open voor een vrijblijvend gesprek en je hoeft hier niets voor te betalen. Vul het formulier in en we nemen spoedig contact met je op.
Regel jouw financiën in 5 stappen:
- Stap 1: Vul het formulier in en laat je gegevens achter
- Stap 2: We plannen een kennismakingesprek
- Stap 3: Jouw persoonlijke kennismakingsgesprek
- Stap 4: Invullen van de benodigde documenten
- Stap 5: Wij nemen je administratieve zorgen over